O firme

Ako to funguje FAQ Zmluva Kontakt

Čo to je H2+O?

Elektrolýzou vody dochádza k štiepeniu vody na dve molekuly vodíka a jednej kyslíka. Vďaka molekule kyslíka sa stáva vodík oveľa horlavejší.

Je vaše zariadenie homologizované?

Nieje. No na druhej strane nieje naše zariadenie vyslovene zakázané, tzn. povolené, to znamená nemožno ho nejako pokutovať. Inštalácia do vozidla je na vlastnú zodpovednosť kupujúceho. Začínajú sa však objavovať prvé možné homologizácie v Nemecku, takže veríme, že sa nám podobné podarí aj tu. Môžete nám s tým pomôcť.

Akú veľkú úsporu môžem dosiahnuť?

Obvykle sa dosahuje úspory okolo 20-30%, ale aj väčšie úspory sú možné. Vždy záleží na stave motora a vodičovi. Je nutné jazdiť úsporne a šliapať na plynový pedál s citom.

Diesel a lambda?

Dieslové motory majú výhodu, že lambda sondy majú väčšiu toleranciu merania a tak nieje na 90% automobilov potrebné upravovať signál špeciálnymi ovládačmi. Okamžite po inštalácii a spustení vyvíjača je poznať zvýšenie výkonu, zníženie hlučnosti a dymovosti. Zvýšenie krútiaceho momentu je značné a pomáha mať vyšší rýchlostný stupeň na rovnakej trase, ako bez vodíkového systému.

A čo ak sa mi spotreba nezníži?

Počas 4 ročnej praxe našich kolegov, vždy v dieslovom motore spotreba klesla. Pohybuje sa od 8% nahor a dosiahli sa i úspory 35%.

Najlepších úspor sa dosahuje u áut jazdiacich na dlhé trasy a dialnice.

Pri benzínových motoroch sa môže stať, že sa spotreba zvýši, napríklad z dôvodu absencie vhodného ovládača lambda sondy, ktorý dokáže eliminovať zvýšené množstvo kyslíku vo výfuku. Na staršie automobily do roku 2000 bežne postačí Map ovládač, ale tiež nemusí. V blízkej dobe budeme mať špeciálny program, jednotku – ktorá v reálnom čase upravuje signál až ôsmych veličín motora a tým sa stane systém ovela viac jednoduchší pre použitie v benzínových automobiloch.

Nieje to nebezpečné? Akú získam výhodu používaním tohto zariadenia? Nepoškodím motor?

Nie, motor sa nijako nepoškodí. H2+O je v plynnej forme a motoru pomôže k odstráneniu usadenín, zvýšeniu výkonu, kultivovanejšiemu a tichšiemu chodu motora, rapídnemu zníženiu emisií, dymovosti a zníženiu spotreby benzínu, nafty alebo LPG. Budete až prekvapený, ako motor Vášho auta pôjde lepšie.

Zariadenie pre benzínové motory je vybavené bezpečnostným ventilom proti spätnému zápalu. Pre dieslové motory nieje nutné. Generátor produkuje plyn H2+O len v reálnom čase a malom množstve. Nikde sa nič neskladuje a preto je zariadenie celkom bezpečné.

Výhodou je takto dlhšia životnosť motora, nižšie emisie, nižšia spotreba a predĺženie času výmeny oleja.

Nezhrdzavie mi motor alebo výfuk?

Nie. Motor vyprodukuje obrovské teplo, takže sa H2+O premení na paru cestou do výfukového potrubia, pomôže v letných mesiacoch s extra chladením priamo v motore a predĺži životnosť silno namáhaných strojov, vozidiel. Výfuk môže hrdzavieť rýchlejšie, ale takmer nepoznatelne, a v porovnaní s úsporami je to zanedbatelný výdaj. Motor je sám o sebe obrovský absorbčný element pre vlhkosť, takže to malé množstvo H2+O je naozaj zanedbatelné.

Naviac JEDEN LITER VODY OBSAHUJE 1860 LITROV HHO. Voda zostáva v cirkulácii naozaj dlho, pretože v priemere systém produkuje cca 1 liter HHO za minútu.

Zlepší sa teda chod motora?

Jednoznačne ÁNO. Vodík prisávaný motorom pomôže k dokonalejšiemu spalovaniu zmesi. Zmes paliva chytí o milisekundu rýchlejšie vďaka HHO, ktoré sa viaže na uhlovodíky. Výbušná zmes oveľa rýchlejšie zhorí, ako zmes paliva bez H2+O a dostane viac energie z použitého paliva. Dôjde k prečisteniu motora od starých usadenín a nové už nevzniknú. Zvýši sa oktánové číslo paliva, krútiaci moment i výkon. Znížia sa emisie automobilu, spotreba, motor vydrží podstatne dlhšie a bude pracovat oveľa efektívnejšie ako kedykoľvek predtým.

Pre aké pohonné hmoty, motory môžem zariadenie použit?

Systém môže byť použitý pre všetky motory fungujúce na benzín, naftu alebo LPG.

Aký použiť elektrolyt?

Najlepšie je KHO – hydroxid draselný, v pomere cca 1-2 pol. lyžice „šupiniek“ na 1 liter destilovanej vody. Dolievať len čistou destilovanou vodou. Hydroxid sa zmieša v 1l destilovanej vody len pri prvom plnení, pre zvýšenie vodivosti vody. Túto destilovanú vodu v nádržke treba vymenit o najazdení 5000 km, alebo po tom, čo začne „hrdzavieť“.

Opakujte rovnaký postup ako pri prvej aplikácii.