O firme

Ako to funguje FAQ Zmluva Kontakt

Táto novinka získava stále väčšiu popularitu všade vo svete.

Jazdite na vodu – vo Vašom aute aj Vy!

Je to bezpečné, ušetríte nemalé financie za palivo, predĺžite životnosť Vášho motora a systém môžete behom krátkej doby premontovať aj do akéhokoľvek iného auta.

Po inštalácii vodíkového generátora bude vaše vozidlo hybridné. Bude používať pôvodné palivo a navyše vodík. Alebo inak povedané, časť pôvodného paliva (asi 40%) bude nahradené vodíkom. Tým teda ušetríte spomínaných cca 35% pohonných hmôt.

Celý systém pracuje tak, že elektrinou z vozidla je napájaný vodíkový generátor, ktorý elektrolýzou vody produkuje vodík a kyslík (HHO). Táto plynná zmes je následne privádzaná do motora cez sacie potrubie.

V skutočnosti motory priemerne využijú cca 20-23% energie z paliva. Zostávajúca časť, sú jedovaté emisie a nespálené palivo. Vodík a kyslík vytvorený generátorom podporí ovela účinnejšie spalovanie akéhokoľvek paliva. Motor využije oveľa viac tejto nevyužitej energie a má väčší výkon. Vodík zvyšuje efektivitu spalovania dodávaného paliva do spalovacieho priestoru. Zlepší sa jeho spalovanie a využitie prenosu sily výbuchu na krútiaci moment motora. Generátor vytvorí zhruba 3 až 4 litre vodíka a kyslíka (HHO) za minútu, v pomere 2:1 pre vodík. Vodík má asi 2x väčšie oktánové číslo ako benzín a 4x väčšie ako diesel. Kyslík zase podporuje horenie.

Inak povedané, získate pre svoj motor navyše niekolko litrov plynnej zmesi paliva, ktoré je kvalitatívne na výrazne vyššej úrovni, ako súčasné paliva s biopalivami z čerpacích staníc.

Spalovaním HHO vzniká navyše len vodná para, takže vaše auto bude mat výrazne menej škodlivých emisií a bude tak oveľa ohľaduplnejšie k životnému prostrediu.

Pre svoju prevádzku potrebuje generátor cca 20-30 ampér. Záleží na type generátora, či priania zákazníka. Bežné alternátory v autách, dnes produkujú hodnoty niekde medzi 15 - 30 A navyše, ktoré slúžia len na dobíjanie batérie. Generátor využíva na produkciu vodíka práve tento prúd navyše, ktorý by sa inak bez úžitku iba ukladal v batérii.

Destilovaná voda sama o sebe prúd nevedie, preto je nutné ju ešte zmiešať s jedlou sódou a tým vytvoriť vodivú zmes. (Na zimu sa potom ešte pridáva denaturovaný lieh proti zamrznutiu).

Voda ktorá sa rozkladá na plyn HHO! MUSÍ! byť výhradne destilovaná. Prípadné nečistoty vo vode by sa okamžite usadili na elektródach a generátor by po case prestal pracovať. (jedlá sóda nevadí, pretože sa rozpustí na tak malé čiastočky, že zanesenie elektród nehrozí).

Obrovskou výhodou tohto zariadenia je fakt, že sa kyslík a vodík nikde neskladuje, ale vyrába sa elektrolýzou vody len v čase, keď je vozidlo v prevádzke, alebo keď generátor uvedieme do prevádzky pomocou vypínača. Tým odpadá starosť so skladovaním a bezpečnosťou prevádzky, pretože malé množstvo HHO, ktoré je takto vyrobené, si motor okamžite prisaje a využije pre účinnejšie spalovanie v motoroch na benzín, naftu alebo LPG.

Vďaka spalovaniu HHO sa v motore odstránia usadeniny vzniknuté prevádzkou na bežné palivá, ľahko sa zvýši výkon, zníži sa hlučnosť, množstvo vypúšťaných emisií a hlavne spotreba paliva.

Pokial ide o platnú legislatívu, tak u nás ani v iných členských štátoch EÚ nie je zariadenie výslovne povolené, ale ani zakázané. Platí teda, že je možné ho využívať pre úsporu paliva, ale nedá sa zapísať do technického preukazu a na technickej kontrole musí byť zariadenie vypnuté, aby neovplyvnovalo výsledky merania emisií.

Ku generátoru je dodávaná kompletná sada dielov pre jeho montáž do auta. Súčasťou celej základnej montážnej sady je generátor o rozmeroch 185x185x80mm, nádoba s dvojitým dnom na skladovanie vody, vypínač, káble, hadice, poistka a návod na montáž.